خرید فرش خوب
خرید انواع فرش

پرفروش ترین مدل فرش ماشینی جدید سال 1401

پرفروش ترین مدل فرش ماشینی جدید سال 1401
خرید اینترنتی امن

با نزدیک شدن به سال جدید بسیاری از خانم ها جهت ایجاد تغییر در دکوراسیون منزل به دنبال تعویض وسایل کهنه و قدیمی خانه خود هستند تا بدین واسطه بتوانند در منزل خود تحولی برای شروع سال جدید ایجاد نمایند. از جمله این تغییرات می توان به تعویض فرش خانه اشاره داشت که برای امسال افراد همواره به دنبال پرفروش ترین مدل فرش ماشینی جدید سال 1401 هستند. در همین راستا ما به ارائه مقاله ای در این رابطه پرداخته ایم که در آن شما را با پرفروش ترین مدل فرش ماشینی و ویژگی های آن آشنا خواهیم ساخت.


پرفروش ترین مدل فرش جدید سال 2022

فرش های ماشینی سال جدید با استفاده از بهترین متریال بافت و به روزترین ماشین آلات بافندگی تولید می شود که می توان گفت از تراکم، سبک و رنگ بندی های مختلفی با توجه به نیاز بازار برخوردار است که افراد می توانند طبق سلیقه و نیاز خود مورد خریداری قرار دهند. در ادامه انواع پرفروش ترین فرش ماشینی را همراه با ویژگی ها و خصوصیات و کاربرد آن ها معرفی نموده ایم که بدین واسطه می توان از تهیه بهترین گزینه مناسب دکوراسیون خانه خود بهره مند گردند. اصولا در تولید تراکم های بالا از الیاف صد در صد اکریلیک استفاده می شود بدین علت که این الیاف به دلیل برخورداری از ویژگی های ظاهری مشابه پشم طبیعی به عنوان بهترین الیاف بافت طبیعی شناخته می شود که از خاصیت ارتجاعی، تثبیت رنگ پذیری، لطافت و نرمی و وزن سبک برخوردار است. اما به کارگیری از الیاف ابریشم گونه پلی استر نیز در تولید محصولات جدید به دلیل برخورداری از خواصی چون عدم پرزدهی و شستشوی بسیار آسان و ثبات و درخشندگی بالا نیز بسیار متداول است، چرا که هم به لحاظ زیبایی و هم به لحاظ کیفی مورد رضایت خریداران فرش ماشینی قرار گرفته است.

-    طرح افشان فرش ماشینی جدید و پر فروش: نقش نگاری این طرح بدون لچک و ترنج صورت پذیرفته که به همین دلیل می توان برای انواع دکوراسیون های مدرن و کلاسیک مورد استفاده قرار داد و از این رو از استقبال بسیاری برخوردار است که در تنوع بالایی از طرح های مختلف با عناوین رز افشان، افشان اسلیمی، افشان گیلدا، گل افشان، گلریز، درباری، شاهکار، هانا، سلطنتی، الماس، افشان قجری و افشان ویانا و غیره طراحی و ارائه می گردد. به کارگیری از این طرح فرش بدون ترنج در فضاهای کوچک امروزی به جهت بزرگ نمایی فضا به ویژه در رنگ بندی روشن بسیار مناسب و تاثیر گذار است.

-    شکارگاه پرفروش ترین طرح فرش ماشینی: از نمونه طرح های قدیمی و اصیل که هنوز طرفداران خاص خود را دارد، می توان به این مدل از فرش ماشینی اشاره داشت که اخیرا به شیوه و سبکی جدید در مدل های متنوع طراحی و ارائه می گردد. سبک این طرح پرفروش برگرفته از مناطق بومی ایران است که در آن بومیان به شکار می پرداختند. نقش و نگار به کار رفته در متن این طرح بسیار زیاد است که می توان به عنوان یک طرح فرش پر نقش و نگار برای فضاهای بزرگ و مجلل جهت تفکیک سازی فضا مورد استفاده قرار داد.

-    فرش ماشینی جدیدترین مدل خشتی پرفروش: این طرح از خانه های مربع یا مستطیل شکل در فرش تشکیل شده که به هر یک از این خانه ها خشت گفته می شود و به همین دلیل با عنوان طرح فرش خشتی شناخته می شود. اصولا در داخل هر یک از خشت ها نقش و نگار متفاوتی از گل و گلدان و یا اجزایی از طبیعت طراحی شده است. برخی از سبک های کلاسیک نیز تلفیقی از طرح ترنج همراه با خشتی است که می توان برای دکوراسیون های اصیل ایرانی به بهترین نحو از آن بهره مند شد و زیبایی و اصالت فضا را دو چندان جلوه بخشید. پر طرفدار بودن این طرح فرش سنتی سبب شده تا تولید آن از ارزان قیمت ترین فرش ماشینی تا تراکم های بالا و لوکس صورت پذیرد که متناسب با نوع نیاز می توان هر یک را مورد خریداری قرار داد.

-    طرح ورساچه فرش ماشینی سال: همان طور که از اسم این طرح پیداست، سبک آن برگرفته از برند معتبر ورساچه است که نقش و نگار آن نیز شامل طرح های همین برند معروف است. به کارگیری از این مدل فرش در دکوراسیون های مدرن و کلاسیک به علت برخورداری از سبکی مدرن همراه با ترنج بسیار مناسب و از هارمونی خوبی برخوردار خواهد بود.

-    خانه رویایی فرش ماشینی جدید کاشان: این طرح فرش ماشینی جدیدترین مدل از سبک کلاسیک ترنج دار و سنتی خشتی است که به نوعی تلفیقی از طرح ترنج و خشتی است که به کارگیری از آن به عنوان فرش پذیرایی با تراکم بالا بسیار مناسب فضاهای لوکس و مجلل چنین مکان هایی خواهد بود.

-    طرح هالیدی فرش ماشینی جدید و شیک: این طرح فرش دارای ترنجی گرد مرکزی است که به کارگیری از آن در دکوراسیون های مدرن و کلاسیک از هم خوانی و هارمونی بسیار خوبی برخوردار خواهد بود. از این رو می توان طرح فرش هالیدی را مناسب دکوراسیون های مدرن امروزی نیز دانست که به عنوان فرش مناسب پذیرایی و نشیمن مورد استفاده خریداران قرار می گیرد.

در کنار تعریف طرح های جدید می توان با توجه به رنگ سال 2022 اعلام شده از سوی موسسه پنتون امریکا که رنگ آبی بنفش است، رنگ فرش سال جدید را هم برای خانه خود می توانید طیف روشن یا تیره از این رنگ بندی در نظر بگیرید و یا با تهیه فرش طوسی، فیلی و یا خاکستری به عنوان رنگ بندی خنثی در دکوراسیون خانه خود، دیگر اجزا را به رنگ آبی بنفش تهیه نموده که ار هارمونی بسیار خوبی با رنگ های خنثی برخوردار خواهد بود.

فرش ماشینی جدید با قیمت

به منظور مشاهده و مقایسه قیمت ها در بین تراکم و سبک های مختلف از فرش های ماشینی جدید و پرفروش کاشان می توانید به فروشگاه فرش کاشانک به عنوان مرکزی معتبر از ارائه محصولات این شهر فرش مراجعه نمایید. با مراجعه به این وب سایت فروشگاهی می توانید فرش ماشینی جدید قیمت مناسب را به صورت مستقیم همراه با گارانتی معتبر در تنوع بالایی از طرح و رنگ بندی جدید و پرفروش تهیه و خریداری نمایید.

نظرات کاربران
خرید اینترنتی امن
برگشت به بالا