خرید فرش خوب
خرید انواع فرش

مدل فرش جدید 1400

مدل فرش جدید 1400
خرید اینترنتی امن

با مدرنیته شدن سبک دکوراسیون ها افراد همواره به دنبال محصولات جدید برای دکوراسیون مدرن خانه خود هستند تا بدین واسطه بتوانند فضای خانه خود را به شیوه ای نوین چیدمان نمایند. از این رو کارخانجات فرش بافی در تامین نیاز مشتریان، همواره در حال طراحی و تولید جدیدترین محصولات هستند. هر ساله مشتریان زیادی در فواصل نزدیک به عید نوروز همانند امسال که افراد بسیاری به دنبال مدل فرش جدید 1400 بودند، هستند. در این مطلب می توانید با انواع مدل های جدید و ویژگی های آن آشنا شوید.

فرش جدید سال ۱۴۰۰

کارخانجات تولیدی در شهر فرش کاشان با در نظر داشتن این هدف که مطابق با نیاز بازار و بودجه مردم محصولات خود را با بالاترین کیفیت ارائه نمایند، سعی بر این داشته تا همواره علاوه بر در نظر داشتن موارد مذکور، انواع مدل فرش جدید را ارائه نماید طبق نیاز روز بازار نیز ارائه نماید تا بدین واسطه بتوانند با عرضه مدل فرش جدید کاشان و مدل فرش جدید ایرانی محصولات خود را چه در سطح کشور و چه در دنیا به روز نگه داشته و به بهترین نحو ارائه نمایند که از همین رو اخیرا کاشان به عنوان پایتخت فرش جهان نام گرفته است. چرا که این شهر فرش همواره با به روز کردن دانش خود در زمینه تولید فرش، استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا، متریال درجه یک و به کارگیری از هنر طراحان جوان و متخصص در حیطه طراحی نقش و نگار فرش، در صدد ارائه بهترین ها و جدیدترین ها بوده است. در ادامه می توانید با چند نمونه از جدیدترین مدل فرش 1400 آشنا شوید:

-    فرش جدید عروس: بسیاری از افراد به دنبال مدل فرش جدید ۱۴۰۰ برای خانه نو عروس خود هستند تا بدین واسطه بتوانند هم از مدلی جدید و هم درخور منزل نوعروس بهره مند گردند. از این رو می توانند مدل های دارای لچک ترنج یا نقش و نگار سنتی را با ظاهری متفاوت و امروزی مانند محصول زیر که یک طرح کاملا ایرانی ولی با شکلی جدید تولید شده را به عنوان مدل فرش جدید عروس برگزینند. این مدل فرش جدید دارای ترنجی بزرگ و لچک های کناری متصل به هم می باشد که با رنگ بندی جدید به کار گرفته شده در آن می توان برای دکوراسیون های مدرن به جهت ایجاد پارادوکسی عالی و بهره مندی از سنت در کنار آن استفاده نمود. رنگ های خنثی به کار رفته در این محصول را می توان با هر نوع دکوراسیونی هماهنگی و هارمونی بخشید.

-    فرش جدید رنگ روشن: بسیاری از افراد هم به جهت ایجاد بزرگ نمایی و روشنایی در فضای بسته و تاریک منزل خود، به دنبال رنگ بندی های روشن از فرش مدرن هستند که به واسطه محصولی مانند این رنگ روشن از فرش جدید کاشان که تصویر آن را در زیر مشاهده می نمایید، فضای کوچک و کم نور منزل خود را به بهترین نحو چیدمان نمایند.

-    فرش جدید طوسی: به کارگیری از رنگ بندی های فرش رنگ خنثی مانند طوسی، فیلی، دلفینی و نقره ای در دکوراسیون سبب راحتی ست کردن اجزا با یکدیگر می شود که می توان به واسطه آن هم از دکوراسیونی مدرن و امروزی و هم از فضایی هماهنگ و دارای هم خوانی در چیدمان آن بهره مند شد. طرح های زیر که در تصویر مشاهده می نمایید دو نمونه از فرش طوسی است که با طرح های به کار رفته در آن با رنگ بندی زرد و طلایی بسیار مناسب برای یک دکوراسیون با برخورداری از این دو رنگ دارای هارمونی با یکدیگر بوده و به راحتی می توان با یک مبلمان طوسی زرد ست نمود.

  

-    فرش جدید آشپزخانه: به منظور بهره مندی از مدل فرش جدید آشپزخانه می توانید طرح هایی همانند تصویر زیر را در محل آشپزخانه خود به کار گیرید و بدین نحو هم از چیدمانی مدرن و هم از محصولی درخور و دارای هم خوانی با فضای آشپزخانه بهره مند گردند. این فرش مدرن با بهره مندی از طرح هایی از ظروف قدیمی با طراحی به شیوه ای جدید و بهره مندی از پارادوکسی عالی و جذاب توانسته مورد استقبال بسیاری از افراد در آید.


خرید فرش جدید ۱۴۰۰

به منظور تهیه و خریداری فرش ماشینی جدید سال می توانید با مشاهده محصولات فرش کاشان ارائه شده در فروشگاه فرش کاشانک به تهیه و خریداری محصول جدید مورد نظر خود بپردازید. این وب سایت فروشگاهی همواره در تلاش است تا به جهت مرتع سازی نیاز بازار به ارائه بهترین و جدیدترین فرش های ماشینی بپردازد. محصولات خود را از بهترین کارخانجات تولیدی بزرگ در شهر فرش کاشان که در زمینه صادرات نیز دستی در میان داشته، مطابق با نیاز روز بازار و مشتریان خاص خود تهیه نموده اند که با مراجعه بدان می توانید از خریداری جدیدترین محصولات فرش کاشان بهره مند گردید. علاوه بر آن این شرکت معتبر فرش با عرضه مستقیم و بی واسطه محصولات توانسته امکان خرید فرش جدید 1400 با قیمت درب کارخانه و گارانتی معتبر را برای مشتریان فراهم نموده است.

نظرات کاربران
خرید اینترنتی امن
برگشت به بالا