خرید فرش خوب
خرید انواع فرش

عوامل موثر بر قیمت فرش 1500 شانه تراکم 4500

عوامل موثر بر قیمت فرش 1500 شانه  تراکم 4500
خرید اینترنتی امن

خرید فرش ماشینی به قیمت مناسب در عین داشتن کیفیت هدفی است که بدون شک همه خریداران در پی آن هستند. فرش های ماشینی با وجود آنکه نسبت به فرش های دستباف قیمت بسیار مناسب تری دارند، اما باز هم در سبد بودجه خانوار نقش مهمی دارند و سهم این هزینه به گونه ای است که موجب می شود خریداران هنگام انتخاب فرش ماشینی، به قیمت به عنوان یکی از آیتم های خرید توجه کنند.

عوامل مختلفی بر قیمت فرش ماشینی اثر دارند که کنار هم قرار گرفتن این ویژگی ها موجب شده تا فرش ماشینی 1500 شانه گل برجسته اصل و با کیفیت جزو گرانترین فرش های ماشینی به حساب آید. با این حال روش خرید مستقیم و مراجعه به فروشگاه اینترنتی فرش کاشانک تا حدود زیادی در قیمت تأثیر دارد و موجب می شود فرش 1500 شانه گل برجسته عالی و درجه یک به قیمت تولید کننده به دست ما برسد. در این مقاله به عوامل موثر بر قیمت فرش 1500 شانه تراکم 4500 پرداخته ایم و علاوه بر معرفی این فرش، بیان مهم ترین عوامل موثر بر قیمت فرش، امکان و نحوه خرید آسان و اطمینان بخش فرش ماشینی 1500 شانه گل برجسته را توضیح خواهیم داد. این مقاله از جمله مقالاتی است که خواندن آن به هر صاحب خانه ای توصیه می شود تا خریدی مطلوب را رقم بزند.

خصوصیات فرش 1500 شانه گل برجسته

در عنوان فرش 1500 شانه گل برجسته، دو نکته مهم نهفته است. اول آنکه بافته دارای 1500 شانه یا 1500 گره در هر متر عرض خود است و دوم آنکه بافته، گل برجسته است. همانطور که می دانید بالا رفتن تعداد گره ها موجب زیبایی بیشتر و ظرافت بیشتر فرش می شود. طراحان از فرش های دارای شانه و تراکم بالا برای نشان دادن زیبایی طرح ها و هنر والای خود استفاده می کنند. ظرافت در بهترین فرش های 1500 شانه به حدی است که حتی از قالی های دستباف، ظریف تر و زیباتر به نظر می رسد.

فرش های 1500 شانه کاشان، زیباترین محصولات نساجی هستند که تاکنون بازار به خود دیده است. بافته هایی به غایت زیبا و چشم نواز که به تنهایی می تواند دکوراسیون هر خانه را به شیک ترین فضای ممکن تبدیل کند. در این میان باید به خریداران یادآور شویم که با وجود زیبایی فاخر در فرش های ماشینی 1500 شانه گل برجسته باید به یاد داشته باشید که خرید این محصول برای هر مکانی مناسب نیست و بافته های مذکور هم همانند سایر فرش های ماشینی باید به تناسب کاربرد فضای خانه انتخاب شوند. نکته دیگر در این رابطه آن است که ست کردن سایر وسایل خانه با فرش های 1500 شانه تراکم 4500 راحت تر است.

بررسی قیمت فرش 1500 شانه گل برجسته

در بازار کنونی فرش 1500 شانه گلبرجسته از گران قیمت ترین و لوکس ترین کالا ها به حساب می آید. کالایی زیبا و جدید که باید از برند های معتبر و تولید کنندگان حرفه ای خریداری شود تا خاطر خریداران از داشتن محصولی با کیفیت آسوده باشد. این فرش های ماشینی لوکس دستبافگونه، فرش هایی تخصصی و جدید هستند که هر تولید کننده ای نمی تواند از پس تولید مطلوب این فرش ها برآید.

علاوه بر آنکه تولید فرش های ماشیین امری تخصصی است، رقابت تولید کنندگان توانمند از جمله تولید کننده فرش کاشانک با سایر تولید کنندگان حرفه ای به حدی بالا ست که تولید فرش درجه یک و با کیفیت یکی از جنبه های رقابت محسوب می شود. زیبایی و ظرافت، طرح های نوین و عدم تکراری بودن طرح ها و همچنین قیمت مناسب از دیگر ویژگی هایی است که تولید کنندگان درجه یک و حرفه ای در رقابت مد نظر قرار می دهند تا عنوان برترین تولید کننده را به خود اختصاص دهند.

جهت تعیین قیمت فرش ماشینی فرش ماشینی 1500 شانه موارد متعددی لحاظ می شوند که در اینجا مهم ترین مواردی که موجب شده است یک تخته فرش ماشینی 1500 شانه گل برجسته نسبت به بافته های دیگر قیمت بیشتری داشته باشد، اشاره می کنیم :

  • فرش های 1500 شانه در طرح های گل برجسته تولید می شوند و فرآیند گل برجسته بودن قیمت فرش را در مقایسه با فرش های ساده بالا می برد.
  • الیاف مورد استفاده در فرش های 1500 شانه، بهترین الیاف موجود در بازار است که طبیعتا گران قیمت تر هستند.
  • نوین بودن خط تولید مورد دیگری است که بر قیمت فرش لوکس ماشینی می افزاید
  • فرش های 1500 شانه همانند سایر فرش هایی که شانه و تراکم بالایی دارند، در طرح های جدید تولید شده و کپی و تکرار طرح در این بافته ها وجود ندارد. این در حالی است که یکی از دلایل قیمت مناسب فرش های دارای شانه و تراکم پایین استفاده از طرح های تکراری می باشد.
  • فرش های 1500 شانه گل برجسته در رده کالا های لوکس واقع می شود و همین دسته بندی دلیلی است تا قیمت فرش 1500 شانه گل برجسته بالاتر از دیگر محصولات باشد.

بهترین قیمت فرش 1500 شانه در بازار

در کنار موارد گفته شده، امکان خرید فرش 1500 شانه گل برجسته به قیمت تولید کننده از فروشگاه اینترنتی فرش کاشانک وجود دارد . این روش خرید که مزایای متعددی داشته و در مقالات دیگر به آن ها پرداخته شده است فرش های ماشینی را بدون حضور واسطه ها و هزینه های سربار تحت نظارت مستقیم تولید کننده به قیمت کارخانه در اختیار مشتریان قرار داده و علاوه بر قیمت مناسب، مواردی مانند عدم نیاز به حضور فیزیکی در فروشگاه، حفظ هزینه فرصت خریداران و ارسال رایگان از جمله مواردی است که خرید فرش ماشینی 1500 شانه گل برجسته از فروشگاه اینترنتی فرش کاشانک را مقرون به صرفه می نماید.

شما قیمت فرش 12 متری 1500 شانه و قیمت فرش 9 متری 1500 شانه این گروه تولیدی را با دیگر فروشگاه ها و کارخانه ها اگر مقایسه کنید، خواهید دید که این محصولات با قیمتی کمتر از بازار به فروش می رسند.

نظرات کاربران
خرید اینترنتی امن
برگشت به بالا