خرید فرش خوب
خرید انواع فرش

فرش ۷۰۰ شانه ورژن طرح نیلا

فرش ۷۰۰ شانه ورژن طرح نیلا
جهت نمایش اندازه واقعی عکس محصول روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش ۷۰۰ شانه ورژن طرح نیلا فرش ۷۰۰ شانه ورژن طرح نیلا فرش ۷۰۰ شانه ورژن طرح نیلا فرش ۷۰۰ شانه ورژن طرح نیلا فرش ۷۰۰ شانه ورژن طرح نیلا فرش ۷۰۰ شانه ورژن طرح نیلا

ویژگی های مهم محصول

کیفیت :
فرش درجه یک
تعداد رنگ به کار رفته :
8 رنگ
شانه :
700
تراکم :
2550
جنس نخ خاب :
ورژن
دستگاه بافت :
HCPX2
محصول ویدئو ندارد
کد محصول :
0970810
وضعيت موجودي:
موجود است
اندازه :
رنگبندی :
5,750,000 تومان 
 
خرید اقساطی فرش

فرش ۷۰۰ شانه ورژن طرح نیلا از طرح های لچک ترنج دار است که افراد برای دکوراسیون های سبک کلاسیک آن را بسیار مورد پسند قرار می دهند و به همین علت شرکت فرش کاشانک به ارائه بهترین قیمت فرش ۷۰۰ شانه کاشان طرح نیلا سرمه ای با تراکم ۲۵۵۰ پرداخته است که می توانید آن را با کیفیت درجه یک از سری محصولات تخفیفی وب سایت فروشگاهی این شرکت معتبر فرش خریداری نمایید.

 

ویزگی های فرش 700 شانه تراکم 2550 کاشان

در تولید فرش ماشینی 700 شانه از تراکم گره 2550 عرضی به جهت افزایش استحکام و انسجام این محصول استفاده شده که به نوعی می توان با احتساب سه ردیف پود، بهترین تراکم برای این فرش ماشینی به شمار آورد. به کارگیری از الیاف بافت ورژن در تولید فرش 700 شانه 2550 تراکم علاوه بر قیمت مناسب آن سبب عدم پرزدهی و ثبات رنگی بالای این در شستشو شده است.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

 

قیمت فرش ۷۰۰ شانه کاشان طرح نیلا سرمه ای با تراکم ۲۵۵۰

فروشگاه فرش کاشانک از معتبرترین مراکز فروش آنلاین فرش ماشینی است که به واسطه آن می توانید بهترین محصولات را با قیمتی مناسب تهیه و خریداری نمایید. چرا که این فروشگاه معتبر فرش انواع محصولات فرش کاشان را با قیمت مناسب و کیفیت درجه یک در جدیدترین و متنوع ترین طرح های پرفروش و زیبا متناسب با انواع دکوراسیون به صورت مستقیم عرضه می نماید. امکان خرید اینترنتی فرش 700 شانه تراکم 2550 نیلا سرمه ای با قیمت درب کارخانه از این طریق نیز فراهم می باشد.

برگشت به بالا