خرید فرش خوب
خرید انواع فرش

کاور فرش ماشینی

کاور فرش ماشینی
جهت نمایش اندازه واقعی عکس محصول روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
کاور فرش ماشینی

ویژگی های مهم محصول

محصول ویدئو ندارد
کد محصول :
وضعيت موجودي:
موجود است
0 تومان 
 
خرید اقساطی فرش
محصولات پیشنهادی

کاور فرش ماشینی از سری محصولات مرتبط و لوازم جانبی فرش ماشینی است که در هنگام خرید، فرش به صورت لول شده در آن قرار می گیرد. کاور به عنوان روکش فرش نیز شناخته می شود که شرکت های معتبر آن را همراه با برچسب روی آن که حاوی اطلاعات مربوط به فرش ماشینی به خریداران ارائه می نمایند.

 

مزایای استفاده از روکش یا کاور فرش ماشینی

کاور فرش قابلیت حمل و نقل و جابجایی را برای خریداران بسیار آسان و راحت می نماید و بدین وسلیه می توانند به راحتی فرش را از کارخانه به خانه خود ببرند. کاور فرش از جنس پلاستیکی پلی استر است که مقاوم برای وزن های سنگین در ابعاد بالا بوده و در هنگام جابجایی فرش پاره نمی شود. هم چنین خاصیت ضد رطوبت آن باعث می شود با قرار گرفتن در مکان های مرطوب، از جذب آب جلوگیری نموده و از خیس شدن و پوسیدگی فرش به ویژه در موارد غیر قابل استفاده جلوگیری شود. هم چنین برخورداری کاور از دسته سبب امکان راحتی خریداران در هنگام جابجایی می شود.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

بهترین قیمت کاور فرش ماشینی

فروشگاه فرش کاشانک مرکزی معتبر از محصولات فرش کاشان و لوازم جانبی و مرتبط با فرش ماشینی است که به واسطه آن می توانید از خرید کاور فرش قیمت مناسب بهره مند گردید. این وب سایت فروشگاهی ارائه دهنده بهترین قیمت کاور فرش ماشینی در همه ابعاد استاندارد فرش و در رنگ بندی مختلف می باشد که متقاضیان می توانند از آن بهره مند گردند.

برگشت به بالا