خرید فرش خوب
خرید انواع فرش

فرش 700 شانه 8 رنگ طرح افشان گلریز

فرش 700 شانه 8 رنگ طرح افشان گلریز
جهت نمایش اندازه واقعی عکس محصول روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش 700 شانه 8 رنگ طرح افشان گلریز فرش 700 شانه 8 رنگ طرح افشان گلریز فرش 700 شانه 8 رنگ طرح افشان گلریز فرش 700 شانه 8 رنگ طرح افشان گلریز فرش 700 شانه 8 رنگ طرح افشان گلریز

ویژگی های مهم محصول

کیفیت :
فرش درجه یک
تعداد رنگ به کار رفته :
8 رنگ
شانه :
700
تراکم :
2550
جنس نخ خاب :
آکریلیک هیت ست شده
دستگاه بافت :
HCPX2
محصول ویدئو ندارد
کد محصول :
37084
وضعيت موجودي:
موجود است
اندازه :
رنگبندی :
6,250,000 تومان 
 
خرید اقساطی فرش

یکی از طراحی های نوین به کار رفته در بافت فرش که طرح فرش بدون لچک و ترنج می باشد را می توان یکی از پر فروش ترین طرح های به کار رفته در بافت فرش های ماشینی بیان نمود که امروزه بیشترین تقاضای بازار فرش را به سمت خود جلب نموده است. این نمونه از فرش بدون ترنج را که تحت نام  فرش افشان در بازار فرش ارائه می گردد را می توانید با طرح های مختلف مشاهده نمایید که در فروشگاه فرش کاشانک طرح های مختلفی از آن در دسته بندی های مختلف فرش از لحاظ شانه و تراکم ارائه می گردد.
فرش 700 شانه 8 رنگ طرح افشان گلریز یکی از نمونه های این محصول بوده که می توانید با تم رنگ زمینه فرش 700 شانه کرم و فیلی آن را خریداری نمایید. این نمونه از فرش های ماشینی را می توانید به عنوان بهترین فرش پذیرایی برای نوعروسان خریداری نمایید و با زیبایی آن کف پوش منازل را آراسته نمایید.
در باب خرید این طرح فرش بافته شده با الیاف آکریلیک هیت ست شده که به عنوان فرش 700 شانه آکریلیک از بهترین فرش های ماشینی با کیفیت و قیمت مناسب می باشد می توانید از مجموعه فروشگاهی فرش کاشانک به صورت خرید اینترنتی فرش طرح افشان جدید 700 شانه تراکم 2550 این محصول را خریداری نمایید.
در باب ابعاد این محصول نیز می توان ابعاد فرش استاندارد و ابعاد قالیچه های استاندارد بافت را برای این محصولات بیان نمود که در این مجموعه ارائه می گردد.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

فرش طرح افشان جدید 700 شانه تراکم 2550
در طراحی فرش های طرح افشان، خبری از ترنج و لچک نبوده و سرتاسر فرش با گل های ریز و زیبا که به صورت ریز یا درشت می باشند یا طرح خلوت یا شلوغ مورد بافت قرار می گیرند. از آنجایی که در طرح افشان ریز بافتی و ظرافت امری مهم تلقی می باشد معمولا بافت آن با تراکم های بالا صورت می گیرد که فرش 700 شانه تراکم 2550 یکی از آن تولیدات می باشد.
معمولا بیشترین تقاضا برای خرید این طرح فرش افشان را می توان به سبب استفاده از این فرش در خانه های آپارتمانی و فضاهای کوچک و کم نور بیان نمود که فضایی دلباز تر را ایجاد می نماید. در باب مشاهده فرش طرح افشان جدید 700 شانه تراکم 2550 می توانید از آرشیو فرش 700 شانه هشت رنگ و 10 رنگ فروشگاه اینترنتی فرش کاشانک دیدن نمایید.

برگشت به بالا