خرید فرش خوب
خرید انواع فرش

فرش وینتیج 1200 شانه گل برجسته طرح اسلیمی

موجود نیست
فرش وینتیج 1200 شانه گل برجسته طرح اسلیمی
جهت نمایش اندازه واقعی عکس محصول روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش وینتیج 1200 شانه گل برجسته طرح اسلیمی فرش وینتیج 1200 شانه گل برجسته طرح اسلیمی فرش وینتیج 1200 شانه گل برجسته طرح اسلیمی فرش وینتیج 1200 شانه گل برجسته طرح اسلیمی فرش وینتیج 1200 شانه گل برجسته طرح اسلیمی فرش وینتیج 1200 شانه گل برجسته طرح اسلیمی

ویژگی های مهم محصول

کیفیت :
فرش درجه یک
تعداد رنگ به کار رفته :
8 رنگ
شانه :
1200
تراکم :
3600
جنس نخ خاب :
آکریلیک هیت ست شده
دستگاه بافت :
HCIX2
محصول ویدئو ندارد
کد محصول :
0612HB9087
وضعيت موجودي:
موجود نیست
اندازه :
5,650,000 تومان 
 
خرید اقساطی فرش
محصولات پیشنهادی

از نمونه طرح های پر فروش می توان به نقش فرش اسلیمی اشاره داشت که به شکل خطوطی پیچیده و دورانی در زمینه فرش همراه با نقش نگاری گل و برگ همراه است. فرش وینتیج 1200 شانه گل برجسته طرح اسلیمی از نمونه تولیدات این طرح فرش پر فروش به شمار می آید که متناسب با دکوراسیون های مدرن امروزی در ابعاد مختلف و به این سبک کهنه و قدیمی تولید و ارائه شده است.

 

خصوصیات فرش ماشینی 1200 شانه گل برجسته کاشان

در گذشته تولید فرش کهنه نما بدین صورت شکل می گرفت که تولید کنندگان به وسیله از روش های مختلف سنگ شور کردن با استفاده از چوبک و خاکستر و یا پهن نمودن فرش در مسیرهای پر رفت و آمد کوچه خیابان و زیر نور آفتاب، ظاهر فرش را به شکلی کهنه و قدیمی در می آورند، اما امروزه تولید فرش ماشینی وینتیج 1200 شانه گل برجسته تنها با نوع الیاف و رنگ بندی کهنه نما صورت می پذیرد.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

فرش وینتیج 1200 شانه گل برجسته طرح اسلیمی کاشان

فروشگاه فرش کاشانک ارائه دهنده انواع محصولات فرش کاشان در سبک های مختلف امروزی همانند فرش ماشینی وینتیج است که متقاضیان به واسطه آن می توانند به محصول مورد نظر خود در انواع طرح و سایز با بهترین قیمت دست یابند. چرا که این فروشگاه معتبر فرش امکان خرید فرش 1200 شانه گل برجسته وینتیج طرح اسلیمی با قیمت کارخانه را برای خریداران به صورت مستقیم و غیر حضوری را فراهم ساخته است.

برگشت به بالا