خرید فرش خوب
خرید انواع فرش

فرش طرح کلاسیک کلاریس

فرش طرح کلاسیک کلاریس
جهت نمایش اندازه واقعی عکس محصول روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش طرح کلاسیک کلاریس فرش طرح کلاسیک کلاریس فرش طرح کلاسیک کلاریس فرش طرح کلاسیک کلاریس فرش طرح کلاسیک کلاریس

ویژگی های مهم محصول

کیفیت :
فرش درجه یک
تعداد رنگ به کار رفته :
نامحدود
شانه :
700
تراکم :
3300
جنس نخ خاب :
پلی استر
دستگاه بافت :
HCPX2
محصول ویدئو ندارد
کد محصول :
107100451
وضعيت موجودي:
موجود است
اندازه :
رنگبندی :
1,441,000 تومان 
 
خرید اقساطی فرش

فروشگاه فرش کاشانک به عنوان یکی از معتبر ترین مراکز تولیدی و عرضه کننده انواع فرش ماشینی در شهر فرش کاشان در صدد رفع نیاز تمامی هموطنان در اقصی نقاط کشور با هر سلیقه و فرهنگی به تولید طرح های متنوع فرش از طرح های کلاسیک فرش گرفته تا طرح های فرش مدرن پرداخته است که به راحتی به شکل خرید اینترنتی جدیدترین محصولات فرش کلاسیک سال 1400 می توانید از این محصولات خریداری نمایید.
در باب معرفی یکی از این فرش های جدید ارائه شده در مجموعه فروشگاهی فرش کاشانک متناسب با دوستداران سبک های کلاسیک می توان فرش طرح کلاسیک کلاریس را معرفی نمود که استفاده از آن با این طراحی علاوه بر دکوراسیون های مدرن در دکوراسیون های سنتی نیز امکان پذیر می باشد.
ویژگی های فرش کلاریس
در باب ویژگی های فرش کلاریس می توان در وهله اول به نوع طراحی این محصولات که به صورت فرش چاپی می باشد، اشاره داشت. استفاده از نوع چاپ عمقی بافت این محصولات که منجر به نفوذ رنگ و طرح در اعماق فرش می گردد از ویژگی های این محصول بوده که زیبایی طراحی را به همراه دارد. به کار بردن تراکم بافت این فرش ها نیز از دیگر ویژگی هایی است که می توان در باب مشخصات این فرش کلاریس به ان اشاره داشت. تراکم گره ایی برابر با 700 در راستای عرضی و تعداد 3300 گره در راستای طولی فرش که منجر به ارائه فرش 700 شانه تراکم 3300 شده است را نیز می توان از دیگر ویژگی های این فرش لحاظ نمود که استفاده از این محصول را به ویژه در مکان های پر تردد امکان پذیر می نماید.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

خرید اینترنتی جدیدترین محصولات فرش کلاسیک سال 1400
 در باب خرید اینترنتی جدیدترین محصولات فرش کلاسیک سال 1400 با تنوعی بالا از مدل ها می توانید از فروشگاه فرش کاشانک ارائه دهنده مستقیم فرش های ماشینی بدون حضور واسطه که منجر به فروش فرش با قیمت درب کارخانه می گردد به تهیه این محصول بپردازید. از مزیت های خرید از این مجموعه می توان به ارائه ضمانت و گارانتی در باب کیفیت و تضمین ارائه شده در باب قیمت این محصولات نیز دست یابید.

برگشت به بالا