خرید فرش خوب
خرید انواع فرش

فرش کلاژ ماشینی کلاریس

فرش کلاژ ماشینی کلاریس
جهت نمایش اندازه واقعی عکس محصول روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش کلاژ ماشینی کلاریس فرش کلاژ ماشینی کلاریس

ویژگی های مهم محصول

کیفیت :
فرش درجه یک
تعداد رنگ به کار رفته :
نامحدود
شانه :
700
تراکم :
3300
جنس نخ خاب :
پلی استر
دستگاه بافت :
HCPX2
محصول ویدئو ندارد
کد محصول :
107100527
وضعيت موجودي:
موجود است
اندازه :
رنگبندی :
1,125,000 تومان 
 
خرید اقساطی فرش

فرش کلاژ ماشینی کلاریس که در بالا مشاهده می نمایید یکی از انواع طرح های ارائه شده در فروشگاه فرش کاشانک می باشد که به صورت تراکم عرضی 700  و تراکم طولی 3300 بافته می شوند. این فرش 700 شانه تراکم 3300 در ابتدا به صورت فرش خام تولید و سپس طراحی مورد نظر بر روی آن اعمال می گردد. از ویژگی های این فرش چاپی کلاریس می توان به نبود محدودیت در رنگ بندی و سایز های این فرش اشاره داشت که منجر به این گشته تا بتواند هر سلیقه و نیازی را تحت پوشش قرار دهد.
همین ویژگی و نبود محدویت رنگ بندی را می توان عاملی دانست که این فرش های کلاریس را زیباتر از فرش های فانتزی کرده است و همین امر استقبال برای خرید را به سمت این فرش ها کشانده است. در باب جنس نخ بافت این محصول می توان به نخ پلی استر اشاره داشت که از مقاومت مطلوبی برخوردار است.
سرعت بافت و تولید این محصولات بالا بوده و همین موضوع این امکان را ایجاد می نماید تا در کمترین زمان ممکن این فرش تولید و برای ارسال به خریداران ارائه گردد. اما در بحث خرید موضوع دیگری که می تواند ذهن خریداران را مشغول نماید بحث بررسی لیست قیمت مدل انواع کلاژ فرش زیبا و پرفروش در سال 2021 می باشد که به راحتی از طریق فروشگاه اینترنتی فرش کاشانک انجام می پذیرد.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

لیست قیمت مدل انواع کلاژ فرش زیبا و پرفروش در سال 2021
فروشگاه فرش کاشانک به عنوان یکی از مراکز تولید و عرضه کننده شهر فرش کاشان در باب پاسخگویی به نیاز تمامی اقشار جامعه امکان فروش محصولات خود به ویژه فرش های پر فروش کلاریس را به صورت مستقیم و بدون واسطه در نظر گرفته است که همین نحوه خرید به شکل حضوری و آنلاین و نبود دلالان بوده که منجر به این گشته تا لیست قیمت مدل انواع کلاژ فرش زیبا و پرفروش در سال 2021 با قیمت تولیدی به خریداران ارائه گردد. 

برگشت به بالا