خرید فرش خوب
خرید انواع فرش

فرش 700 شانه کاشان وینتیج گل برجسته

موجود نیست
فرش 700 شانه کاشان وینتیج گل برجسته
جهت نمایش اندازه واقعی عکس محصول روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش 700 شانه کاشان وینتیج گل برجسته فرش 700 شانه کاشان وینتیج گل برجسته فرش 700 شانه کاشان وینتیج گل برجسته فرش 700 شانه کاشان وینتیج گل برجسته فرش 700 شانه کاشان وینتیج گل برجسته

ویژگی های مهم محصول

کیفیت :
فرش درجه یک
تعداد رنگ به کار رفته :
8 رنگ
شانه :
700
تراکم :
2550
جنس نخ خاب :
آکریلیک هیت ست شده
دستگاه بافت :
HCPX2
محصول ویدئو ندارد
کد محصول :
97213-1HB
وضعيت موجودي:
موجود نیست
اندازه :
1,850,000 تومان 
 
خرید اقساطی فرش

فرش 700 شانه کاشان وینتیج یکی از دسته فرش های فانتزی و مدرن می باشد که به طبع نسبت به نوع فرش های کلاسیک قیمت مناسب تری را دارا می باشد. از همین رو نسبت به دیگر فرش های ماشینی از تقاضای خرید بالاتری برخوردار است. البته از طراحی تلفیقی این فرش نیز نباید غافل شد که امکان استفاده از آن را برای هر سبک دکوراسیون امکان پذیر می نماید. به همین منظور در خرید یک کف پوش مناسب برای منازل توصیه می گردد از فروشگاه اینترنتی فرش کاشانک با تنوع بالای طرح و رنگ بندی محصولات دیدن نمایید و به خرید طرح جدید فرش 700 شانه تراکم 2550 کهنه نما از این مجموعه با قیمت مناسب دست یابید.
از مشخصه های این فرش کهنه نمای ماشینی که به صورت فرش 700 شانه در اختیار خریداران قرار می گیرد، می توان به جنس نخ آکریلیک هیت ست شده اشاره نمود که به غلت مفاومت بالا و عدم پرزدهی یک فرش بدون آلرژی را به خریداران ارائه می دهد. البته برجستگی این فرش های ماشینی را  نیز می توان به علت استفاده از الیاف هایبالک بیان نمود که در اثر گرما به صورت فرورفته در می آید تا زیبایی این محصول بیشتر گردد.
طیف هشت رنگ به کار رفته در فرش و استفاده از دستگاه های فرش بافی به روز را می توان از دیگر مشخصه های این فرش ماشینی وینتیج بیان نمود.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

طرح جدید فرش 700 شانه تراکم 2550 کهنه نما
استفاده از طرح های به روز و جدید در بافت فرش های ماشینی از جمله فرش وینتیج منجر به ارائه طرح جدید فرش 700 شانه تراکم 2550 کهنه نما به بازار فرش شده است که در فروشگاه اینترنتی فرش کاشانک به صورت مستقیم به خریداران ارائه می گردد. خرید مستقیم به جهت کوتاه نمودن دست دلالان سبب گشته تا هر یک از فرش های عرضه شده در این مجموعه با قیمت تولیدی به دست خریداران برسد.

برگشت به بالا