خرید فرش خوب
خرید انواع فرش

فرش کودک کلاریس طرح دختر شجاع

فرش کودک کلاریس طرح دختر شجاع
جهت نمایش اندازه واقعی عکس محصول روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش کودک کلاریس طرح دختر شجاع فرش کودک کلاریس طرح دختر شجاع فرش کودک کلاریس طرح دختر شجاع فرش کودک کلاریس طرح دختر شجاع فرش کودک کلاریس طرح دختر شجاع

ویژگی های مهم محصول

کیفیت :
فرش درجه یک
تعداد رنگ به کار رفته :
نامحدود
شانه :
700
تراکم :
3300
جنس نخ خاب :
پلی استر
دستگاه بافت :
HCPX2
محصول ویدئو ندارد
کد محصول :
107100244
وضعيت موجودي:
موجود است
اندازه :
1,441,000 تومان 
 
خرید اقساطی فرش

فرش کودک کلاریس طرح دختر شجاع از طرح های دخترانه است که طرح آن برگرفته از همین کارتون می باشد که بسیار مورد علاقه دختران خردسال می باشد. امکان خرید جدیدترین محصولات فرش کلاریس سال 1400 با قیمت مناسب و در همه ابعاد برای متقاضیان و علاقمندان به این طرح فرش کارتونی دخترانه به صورت مستقیم از طریق وب است فروشگاه فرش کاشانک فراهم آمده است.
مشخصات فرش ماشینی کلاریس کودک
تولید فرش کلاریس با استفاده از تکنولوژی چاپ عمقی صورت می پذیرد که بواسطه آن امکان تولید هر نوع طرح کودکانه کارتونی و عروسکی برای تولید کنندگان فراهم شده است. استفاده از تراکم گره 700 و 3300 در تولید فرش چاپی کلاریس سبب افزایش کیفیت و استحکام فرش و قیمت مناسب آن گشته است.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

خرید جدیدترین محصولات فرش کلاریس سال 1400
فروشگاه فرش کاشانک ارائه دهنده تنوع بسیار زیادی از محصولات فرش کاشان می باشد افراد به واسطه آن می توانند از تهیه و خریداری محصول مورد نظر خود بهره مند گردند. فروش جدیدترین فرش کلاریس کودک مدل 1400 با قیمت مناسب توسط این فروشگاه معتبر فرش به صورت مستقیم و بی واسطه انجام می شود.

برگشت به بالا