خرید فرش خوب
خرید انواع فرش

فرش وینتیج گل برجسته طرح ساده

موجود نیست
فرش وینتیج گل برجسته طرح ساده
جهت نمایش اندازه واقعی عکس محصول روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش وینتیج گل برجسته طرح ساده فرش وینتیج گل برجسته طرح ساده فرش وینتیج گل برجسته طرح ساده فرش وینتیج گل برجسته طرح ساده

ویژگی های مهم محصول

کیفیت :
فرش درجه یک
تعداد رنگ به کار رفته :
8 رنگ
شانه :
700
تراکم :
2550
جنس نخ خاب :
آکریلیک هیت ست شده
دستگاه بافت :
HCPX2
محصول ویدئو ندارد
کد محصول :
77084HB
وضعيت موجودي:
موجود نیست
اندازه :
1,093,000 تومان 
 
خرید اقساطی فرش
محصولات پیشنهادی

اگر در دسته بندی فرش های وینتیج به دنبال خرید فرش پتینه ترک و کهنه نما طرح جدید 1400 هستید می توانید از فروشگاه فرش کاشانک عرضه کننده بالاترین تنوع طرح و رنگ این فرش دیدن نمایید. فرش وینتیج گل برجسته طرح ساده یکی از جدیدترین طرح های فرش سال 1400 می باشد که می توانید آن را در ابعاد فرش وینیتج 6 متری یا سایز های 1.5*1 و 2.25*1.5 آن را تهیه نمایید.
این طرح فرش با طراحی ساده و شیک را می توانید برای هر نوع سبک دکوراتیو از دکوراسیون های سبک کلاسیک گرفته تا دکوراتیو های مدرن مورد استفاده قرار دهید. در باب انتخاب این فرش برای کف پوش به علت بافت این محصول به صورت فرش 700 شانه تراکم 2550 هشت رنگ می توانید از این فرش برای پوشش آشپزخانه یا فرش اتاق خواب استفاده نمایید.
البته استفاده از فرش کهنه نما برای پذیرایی در صورتی که منازل شما قابلیت جداسازی پذیرایی را دارا می باشد نیز گزینه ای مناسب خواهد بود که می توانید از آن استفاده نمایید.
به غیر از ویژگی های ظاهری این فرش و تراکم بافت آن از دیگر خصوصیات فرش وینتیج کاشان می توان به نوع جنس نخ خاب آکریلیک هیت ست شده و هایبالک اشاره داشت که در تولید این فرش وینتیج گل برجسته به کار برده می شود و منجرب تولید فرش با کیفیت و زیبا برای خریداران می شود.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

خرید فرش پتینه ترک و کهنه نما طرح جدید 1400
در باب خرید فرش پتینه ترک و کهنه نما طرح جدید 1400 از فروشگاه فرش کاشانک یکی ازمعتبر ترین مراکز تولید و فروش انواع فرش در شهر فرش کاشان می توانید بسته به شرایط خود به خرید مستقیم این محصول که در این مجموعه مهیا می باشد دست یابید. منظور از خرید مستقیم خرید به شکل حضوری و خرید آنلاین فرش می باشد که در این فروشگاه مهیا است و در باب اعتماد خریداران با ارائه ضمانت کتبی کیفیت به همراه می باشد.

برگشت به بالا