خرید فرش خوب
خرید انواع فرش

فرش وینتیج 1200 شانه گل برجسته طرح تابان

موجود نیست
فرش وینتیج 1200 شانه گل برجسته طرح تابان
جهت نمایش اندازه واقعی عکس محصول روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش وینتیج 1200 شانه گل برجسته طرح تابان فرش وینتیج 1200 شانه گل برجسته طرح تابان فرش وینتیج 1200 شانه گل برجسته طرح تابان فرش وینتیج 1200 شانه گل برجسته طرح تابان فرش وینتیج 1200 شانه گل برجسته طرح تابان فرش وینتیج 1200 شانه گل برجسته طرح تابان

ویژگی های مهم محصول

کیفیت :
فرش درجه یک
تعداد رنگ به کار رفته :
8 رنگ
شانه :
1200
تراکم :
3600
جنس نخ خاب :
آکریلیک هیت ست شده
دستگاه بافت :
HCIX2
محصول ویدئو ندارد
کد محصول :
0612HB90187
وضعيت موجودي:
موجود نیست
اندازه :
5,650,000 تومان 
 
خرید اقساطی فرش

فرش وینتیج 1200 شانه گل برجسته طرح تابان یکی از زیباترین فرش های ماشینی گل برجسته کاشان با طرح وینتیج می باشد که توانسته با به کار گیری 8 پالت رنگی در بافت نقش و نگاره این محصولات را جذاب تر نماید. این مدل از فرش وینیتج کاشان را می توانید در فروشگاه فرش کاشانک که امکان خرید مستقیم و بدون واسطه را برای خریداران مهیا کرده است، تهیه نمایید و در ازای خرید از این مجموعه به قیمت کارخانه و ضمانت کیفیت آن دست یابید. فروش اینترتنی فرش وینتیج 1200 شانه گل برجسته یکی از شیوه های پر طرفدار برای تهیه این محصولات می باشد.

 

مشخصات فرش وینتیج 1200 شانه

این سری از محصولات 1200 را با تراکم 3600 بافت می نمایند که این تراکم بافت در کنار ظرافت فرش بحث انسجام را نیز در بر می گیرد. در تولید فرش وینتیج جدید علاوه بر استفاده از تراکم گره ای بالا از تکنیک گل برجستگی نیز استفاده می شود تا محصولاتی روانه بازار گردد که علاوه بر به روز بودن مورد پسند همگان قرار گیرد. به منظور بافته های فرش وینتیج ماشینی به صورت برجسته در کنار نخ خاب آکریلیک از نخ هایبالک نیز که از دسته الیاف های واکنش پذیر در برابر حرارت است، استفاده می نمایند تا در مرحله قرار گیری در آهار به شکل جمع شده در آمده و یک فرش وینیتج گل برجسته را برای خریداران آماده نمایند.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

فروش اینترتنی فرش وینتیج 1200 شانه گل برجسته

فروشگاه فرش کاشانک با در نظر داشتن رشد تکنولوژی و روی آوردن بیشتر افراد به سمت خرید های اینترنتی در کنار فروش حضوری با راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود امکان فروش اینترتنی فرش وینتیج 1200 شانه گل برجسته را نیز مهیا کرده است تا خریداران بتوانند با صرف کمترین زمان و هزینه به خرید این سری از فرش های کاشان دست یابند. 

برگشت به بالا