خرید فرش خوب
خرید انواع فرش

فرش وینتیج 1200 شانه گل برجسته طرح سپیده

موجود نیست
فرش وینتیج 1200 شانه گل برجسته طرح سپیده
جهت نمایش اندازه واقعی عکس محصول روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش وینتیج 1200 شانه گل برجسته طرح سپیده فرش وینتیج 1200 شانه گل برجسته طرح سپیده فرش وینتیج 1200 شانه گل برجسته طرح سپیده فرش وینتیج 1200 شانه گل برجسته طرح سپیده فرش وینتیج 1200 شانه گل برجسته طرح سپیده فرش وینتیج 1200 شانه گل برجسته طرح سپیده

ویژگی های مهم محصول

کیفیت :
فرش درجه یک
تعداد رنگ به کار رفته :
8 رنگ
شانه :
1200
تراکم :
3600
جنس نخ خاب :
آکریلیک هیت ست شده
دستگاه بافت :
HCIX2
محصول ویدئو ندارد
کد محصول :
0612HB90185
وضعيت موجودي:
موجود نیست
اندازه :
5,650,000 تومان 
 
خرید اقساطی فرش

فرش وینتیج 1200 شانه گل برجسته طرح سپیده از سری طرح های لچک ترنج دار این بافته های مدرن می باشد که تلفیق طرح مدرنیته و کلاسیک در آن به چشم می خورد. این مدل از فرش وینتیج ایرانی را می توانید برای دکوراسیون های مدرن که علاقه به سبک کف پوش های با طرح های اصیل دارند مورد استفاده قرار داد. بافت فرش وینتیج ۱۲۰۰ شانه با تراکم 3600 می باشد که ریز بافتی آن سبب گشته تا به نوعی از شباهت بی نظیری با نوع قالی دستبافت برخوردار گردد و همین علتی بر معرفی این محصولات به عنوان فرش دستبافگونه گشته است. به منظور تهیه این محصول می توانید به صورت خرید اینترنتی فرش وینتیج 1200 شانه گل برجسته از فروشگاه فرش کاشانک اقدام به تهیه این محصول نمایید.

 

خصوصیات فرش وینتیج 1200 شانه گل برجسته

همان طور که در بالا بیان شده است یکی از ویژگی های این بافته ها تعداد شانه و تراکم بافت است که در فرش وینیتج 1200 شانه تراکم 3600 به آن اشاره شده است. استفاده از تعداد 8 پالت رنگی با نوع الیاف آکریلیک هیت ست شده و هایبالک از دیگر مشخصات این محصول به شمار می رود. دستگاه بافت فرش وینتیج نیز از دیگر خصوصیاتی است که می توان در این سری تولیدات به آن توجه داشت. در بافته های فرش وینیتج تراکم بالا از دستگاه HCIX2 که از دستگاه های بافندگی وندویل بلژیک می باشد، استفاده می نمایند.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

خرید اینترنتی فرش وینتیج 1200 شانه گل برجسته

فروشگاه فرش کاشانک در راستای امکان خرید برای تمامی هموطنان در سراسر کشور شیوه خرید اینترنتی فرش وینتیج 1200 شانه گل برجسته را در نظر گرفته است. این شیوه خرید که علاوه بر تعامل مستقیم منجر به صرف کمترین زمان و هزینه می گردد یکی از محبوب ترین روش های خرید فرش از کارخانه فرش کاشان می باشد که در این فروشگاه مهیا می باشد.

برگشت به بالا