خرید فرش خوب
خرید انواع فرش

فرش وینتیج 1200 شانه گل برجسته طرح آسایش

موجود نیست
فرش وینتیج 1200 شانه گل برجسته طرح آسایش
جهت نمایش اندازه واقعی عکس محصول روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش وینتیج 1200 شانه گل برجسته طرح آسایش فرش وینتیج 1200 شانه گل برجسته طرح آسایش فرش وینتیج 1200 شانه گل برجسته طرح آسایش فرش وینتیج 1200 شانه گل برجسته طرح آسایش فرش وینتیج 1200 شانه گل برجسته طرح آسایش فرش وینتیج 1200 شانه گل برجسته طرح آسایش

ویژگی های مهم محصول

کیفیت :
فرش درجه یک
تعداد رنگ به کار رفته :
8 رنگ
شانه :
1200
تراکم :
3600
جنس نخ خاب :
آکریلیک هیت ست شده
دستگاه بافت :
HCIX2
محصول ویدئو ندارد
کد محصول :
0612HB90182
وضعيت موجودي:
موجود نیست
اندازه :
5,650,000 تومان 
 
خرید اقساطی فرش

عکس فرش وینتیج ارائه شده در بالا از سری تولیدات فروشگاه فرش کاشانک با نام فرش وینتیج 1200 شانه گل برجسته طرح آسایش می باشد که ترکیب رنگی زمینه بافت آن امکان استفاده از این محصول را برای هر هارمونی رنگی امکان پذیر کرده است. فروش آنلاین فرش وینتیج 1200 شانه گل برجسته با قیمت کارخانه در این فروشگاه با امکان خرید و انتخاب این محصولات با تمامی ابعاد استاندارد مهیا می باشد که بسته به نیاز خود می توانید به خرید آن دست یابید.

 

مشخصات فنی بهترین فرش وینتیج 1200 شانه گل برجسته

در باب مشخصات بهترین فرش وینتیج در کاشان که با تعداد گره عرضی 1200 بافته شده است می توان تراکم برابر با 3600 را بیان نمود. این فرش تراکم بالا که مناسب برای پذیرایی های کم تردد است را تنها با دستگاه های بافندگی وندویل بلژیک که از جدیدترین فناوری ها برخوردار است بافت می نمایند. بافت این سری از محصولات همانند سایر فرش های ماشینی می باشد و تنها به علت بازی با رنگ های نخ بافت فرش بوده که به صورت کهنه شده در می آیند و یک فرش وینیتج کهنه نما را روانه بازار می نمایند. در باب کیفیت این نمونه از فرش های وینیتج کاشان می توان به استفاده از نوع نخ خاب آکریلیک هیت ست شده که از الیاف های با دوام و مقاوم است و نوع نخ هایبالک برای قسمت های برجسته اشاره نمود.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

فروش آنلاین فرش وینتیج 1200 شانه گل برجسته با قیمت کارخانه

فروشگاه فرش کاشانک با فراهم آوری بحث فروش آنلاین فرش وینتیج 1200 شانه گل برجسته با قیمت کارخانه سبب شده تا بسیاری از هموطنان را که به دنبال خرید این محصول با کیفیت بالا و قیمت مناسب بوده اند را ترغیب به تهیه این سری از فرش ها از این مجموعه نماید. خرید بدون واسطه به همراه گارانتی و تضمین قیمت در این فروشگاه با امکان مشاهده متنوع ترین طرح و رنگ برای انتخاب آسان از مزیت های فروش آنلاین می باشد. 

برگشت به بالا