خرید فرش خوب
خرید انواع فرش

تابلو فرش طرح آیه با زمینه کرم

تابلو فرش طرح آیه با زمینه کرم
جهت نمایش اندازه واقعی عکس محصول روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
تابلو فرش طرح آیه با زمینه کرم

ویژگی های مهم محصول

کیفیت :
فرش درجه یک
تعداد رنگ به کار رفته :
8 رنگ
شانه :
1200
تراکم :
3600
جنس نخ خاب :
آکریلیک هیت ست شده
دستگاه بافت :
HCIX2
محصول ویدئو ندارد
کد محصول :
وضعيت موجودي:
موجود است
اندازه :
450,000 تومان 
 
خرید اقساطی فرش

تابلو فرش طرح آیه یکی از پر فروش ترین انواع تابلو فرش ها به ویژه در نزد ایرانیان می باشد که به منظور تبرک و حتی دوری از چشم نظر مورد خریداری قرار می گیرد. این طرح های پر فروش با متنوع ترین مدل ها و رنگ بندی با آیات قرانی و سوره های مختلفی مزین می گردد که یکی از  آن ها ترکیب تابلو فرش طرح آیه الکرسی با آیه وان یکاد و طراحی تصاویر کعبه و مدینه می باشد که در بالا آن را مشاهده می نمایید.
تابلو فرش طرح آیه با زمینه کرم
که در بالا مشاهده می نمایید یکی از جدیدترین طراحی های ارائه شده در سال 1400 می باشد که مورد توجه بسیاری از هموطنان قرار گرفته است.
به منظور خرید این محصول و خرید جدیدترین محصولات تابلو فرش سال 1400 می توانید از فروشگاه فرش کاشانک دیدن نمایید و با مشاهده تنوعی از طرح و رنگ این محصولات به خرید اقدام نمایید.
ویژگی تابلو فرش طرح آیه
به سبب ایجاد ظرافت بالا و افزایش شباهت این محصولات با نوع دستبافت، بافت این تابلو فرش ها به صورت تابلو فرش 1200 شانه تراکم 3600 بافته می شوند تا به خوبی وضوح تصاویر و آیات نمایان گردد. به منظور بافت این تراکم استفاده از بهترین و مرغوب ترین نوع الیاف نیز کمک کننده خواهد بود که بدین جهت از الیاف آکریلیک هیت ست شده استفاده می نمایند. استفاده از این نوع الیاف و تراکم تنها با دستگاه های فرش بافی HCIX2  انجام پذیر می باشد.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

خرید جدیدترین محصولات تابلو فرش سال 1400
فروشگاه فرش کاشانک یک از بزرگترین تولید کنندگان صنعت فرش در شهر فرش کاشان می باشد که در زمینه ارائه ملزومات مرتبط با فرش هم چون تابلو فرش نیز فعالیت دارد. این فروشگاه علاوه بر زیتت بخشیدن به کف منازل برای پوشش دیواره های منازل نیز با ارائه تابلو فرش های ماشینی به روز به عنوان یک اکسسوری تزیینی سبب گشته تا به نوعی اقدام به رفع نیاز خریداران از این جهت نماید. به همین منظور از این مجموعه به راحتی امکان خرید جدیدترین محصولات تابلو فرش سال 1400 مهیا می باشد.

برگشت به بالا