خرید فرش خوب
خرید انواع فرش

فرش 700 شانه 8 رنگ طرح باغ ارم

فرش 700 شانه 8 رنگ طرح باغ ارم
جهت نمایش اندازه واقعی عکس محصول روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش 700 شانه 8 رنگ طرح باغ ارم فرش 700 شانه 8 رنگ طرح باغ ارم فرش 700 شانه 8 رنگ طرح باغ ارم فرش 700 شانه 8 رنگ طرح باغ ارم فرش 700 شانه 8 رنگ طرح باغ ارم

ویژگی های مهم محصول

کیفیت :
فرش درجه یک
تعداد رنگ به کار رفته :
8 رنگ
شانه :
700
تراکم :
2550
جنس نخ خاب :
آکریلیک هیت ست شده
دستگاه بافت :
HCPX2
محصول ویدئو ندارد
کد محصول :
37085
وضعيت موجودي:
موجود است
اندازه :
رنگبندی :
6,250,000 تومان 
 
خرید اقساطی فرش

یکی از طرح های برگرفته شده از طرح باغ ارم شیراز که از طرح های پر فروش به کار رفته در بافت فرش های ماشینی می باشد را می توان فرش طرح باغ ارم معرفی نمود که با طراحی گل و نگاره ها در سراسر فرش به عنوان فرش طرح شلوغ معرفی می گردد. این طرح فرش پر فروش را می توانید در فروشگاه های فرش کاشان با تم رنگ زمینه مختلف مورد خریداری قرار دهید که در میان رنگ بندی های به کار رفته در بافت آن می توان فرش باغ ارم سرمه ای را پر فروش ترین رنگ بیان نمود که زیبایی خاصی را به همراه دارد.
این طرح فرش را در دسته بندی های مختلف مورد بافت قرار می دهند که در باب تقاضای خریداران در زمینه خرید فرش با کیفیت بالا و قیمت مناسب فروشگاه فرش کاشانک این محصول را در دسته فرش 700 شانه 8 رنگ طرح باغ ارم ارائه می دهد.
در باب خرید فرش ماشینی 700شانه طرح باغ ارم به عنوان یکی از پر فروش ترین فرش های ماشینی می توانید به صورت خرید مستقیم فرش کاشان طرح باغ ارم 700 شانه تراکم 2550 این محصول را از فروشگاه کاشانک به صورت حضوری یا حتی آنلاین خریداری نمایید.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

خرید مستقیم فرش کاشان طرح باغ ارم 700 شانه تراکم 2550
فروشگاه فرش کاشانک با ارائه پر فروش ترین طرح های بافت فرش ماشینی در دسته بندی های مختلف فرش از لحاظ شانه و تراکم در باب ارائه با کیفیت ترین محصولات ضمانت کتبی تضمین کیفیت را به خریداران ارائه می دهد. همچنین در زمینه قیمت مناسب برای این محصولات نیز با در نظر گرفتن فروش مستقیم بدون حضور دلالان و واسطه ها امکان خرید فرش با قیمت تولیدی را فراهم نموده است. لذا در جهت خرید مستقیم فرش کاشان طرح باغ ارم 700 شانه تراکم 2550 می توانید از این مجموعه به صورت حضوری یا آنلاین اقدام به خرید فرش نمایید و به محصول با کیفیت و ارزان قیمت دست یابید.

برگشت به بالا