خرید فرش خوب
خرید انواع فرش

فرش 700 شانه 10 رنگ طرح شاهان

فرش 700 شانه 10 رنگ طرح شاهان
جهت نمایش اندازه واقعی عکس محصول روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش 700 شانه 10 رنگ طرح شاهان فرش 700 شانه 10 رنگ طرح شاهان فرش 700 شانه 10 رنگ طرح شاهان فرش 700 شانه 10 رنگ طرح شاهان فرش 700 شانه 10 رنگ طرح شاهان فرش 700 شانه 10 رنگ طرح شاهان

ویژگی های مهم محصول

کیفیت :
فرش درجه یک
تعداد رنگ به کار رفته :
10 رنگ
شانه :
700
تراکم :
2550
جنس نخ خاب :
آکریلیک هیت ست شده
دستگاه بافت :
HCPX2
محصول ویدئو ندارد
کد محصول :
37108
وضعيت موجودي:
موجود است
اندازه :
رنگبندی :
6,250,000 تومان 
 
خرید اقساطی فرش

فرش بدون ترنج یکی از طرح های بافت فرش های ماشینی تحت نام فرش افشان می باشد که امروزه به عنوان یک طرح پر فروش شناخته شده است. این طرح فرش را با ایجاد کمی تغییر در طراحی از گل های ریز و درشت گرفته تا نقوش مختلف منحرب به این نموده تا متنوع ترین طرح های فرش افشان روانه بزارا گردد که فرش 700 شانه 10 رنگ طرح شاهان از این نمونه فرش ماشینی به شمار می رود که در شرکت فرش کاشانک یکی از تولید کننده های معتبر شهر فرش کاشان با بهترین کیفیت و قیمت ارائه می گردد.
فروش آنلاین فرش نقشه افشان شاهان فیلی 700 شانه تراکم 2550 نیز به سبب تقاضای بالای خریداران در خرید این نمونه از محصولات در این فروشگاه امکان پذیر شده است تا متقاضیان این نمونه از فرش های کاشان بتوانند از این فروشگاه به راحتی با مشاهده عکس فرش و رنگ بندی آن که به صورت رنگ فرش کرم و فرش فیلی ارائه می گردد به خرید بپردازند. در کنار شانه و تراکم فرش و طیف رنگی این محصولات از دیگر خصوصیات این فرش که از لحاظ کیفی در بافت این محصولات اثر گذار است را می توان به جنس نخ فرش ماشینی مرتبط دانست. استفاده از نخ خاب اکریلیک هیت ست شده به عنوان نخ خاب فرش که حدود 80 درصد فرش را تشکیل میدهد و نخ پود این محصولات که در حدود 20 درصد از فرش ها را در برمی گیرد و با جنس پنبه بافته می شود را از متریال بافت این محصولات است که از لحاظ درجه کیفی این فرش های را در رده بندی فرش های درجه یک قرار می دهد.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

فروش آنلاین فرش نقشه افشان شاهان فیلی 700 شانه تراکم 2550
به منظور تسهیل خرید با صرف کمترین زمان و هزینه امروزه شرکت های فرش معتبر شهر فرش کاشان در زمینه ایجاد امکان خرید هموطنان در اقصی نقاط کشور برای خرید فرش کاشان در تراکم های مختلف از جمله فرش 700 شانه تراکم 2550 که از پر فروش ترین شاخه ها به سبب قیمت و کیفیت مناسب می باشد امکان فروش آنلاین فرش نقشه افشان شاهان فیلی 700 شانه تراکم 2550 که از طرح های پر فروش این شاخه نیز به شمار می رود در فروشگاه فرش کاشانک مهیا شده است.

برگشت به بالا